Označevanje kozmetičnih izdelkov

Trditve o kozmetičnih izdelkih predstavljajo vsa besedila, slike ali simbole na embalaži izdelka, ki opisujejo učinke in značilnosti kozmetičnega izdelka. So najboljša marketinška in komunikacijska orodja, ki se uporabljajo za razlikovanje izdelka od konkurence in pomagajo potrošnikom pri izbiri izdelka.

Trditve o kozmetičnih izdelkih so v Evropi strogo regulirane, zato so proizvajalci kozmetičnih izdelkov odgovorni, da se izognejo zavajajočim izjavam na embalaži ali pri oglaševanju izdelkov. Vsaka trditev o kozmetičnih izdelkih mora biti podprta z ustreznimi dokazi, ki odražajo delovanje izdelka.

V skladu z Uredbo Komisije (Uredba št.655/2013) morajo trditve o kozmetičnih izdelkih izpolnjevati naslednja skupna merila:

 

  • Skladnost z zakonodajo
  • Verodostojnost
  • Dokazno gradivo
  • Poštenost
  • Pravičnost
  • Omogočanje informiranega oz. ozaveščenega odločanja

Ta skupna merila so enako pomembna za zagotavljanje varnosti in kakovosti izdelkov. Odgovorni organi izvajajo nadzor kozmetičnih izdelkov, ki so na voljo na trgu ter preverjajo ustreznost in relevantnost dokazov, ki utemeljujejo uporabljene trditve.

Naši strokovnjaki vam lahko pomagajo pri označevanju, oblikovanju in utemeljevanju trditev o kozmetičnih izdelkih, za bolj samozavesten vstop na trg EU.

Za več informacij nas kontaktirajte.