SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

INSLAB d.o.o.

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

1. Splošna klavzula

1.1. INSLAB d.o.o. (v nadaljnjem besedilu: “INSLAB”) svojim strankam zagotavlja storitve za plačilo. Če v uradni pogodbi med INSLAB-om in stranko ni navedeno drugače (skupaj imenovane “stranke” ali posamično kot “stranka”), storitve, ki jih zagotavlja INSLAB, izrecno urejajo ti splošni pogoji, navedeni tukaj (“Splošni Pogoji Poslovanja”). Vsa oddana naročila, ki jih je INSLAB sprejel v zvezi z vsemi posli, preskusnimi in analiznimi storitvami, ki jih zagotavlja INSLAB, vključno s telefonskimi naročili, ki niso bila potrjena v pisni obliki, in naročili z dostavo vzorcev (skupaj: ‘Naročilo’ ali “oddano naročilo”), urejajo ti pogoji. Z oddajo naročila katere koli storitve, se stranka strinja, da je zavezana k upoštevanju vseh določil teh Splošnih pogojev poslovanja. Naročilo, oddano pri INSLAB, se šteje za sprejeto in pogodbeno razmerje se vzpostavi, ko INSLAB pisno potrdi naročilo, razen če se stranki ne dogovorita drugače (“Potrditev naročila”).

1.2. Ti Splošni pogoji poslovanja nadomeščajo vse predhodne ustne ali pisne ponudbe in dogovore med strankama ter, razen če v njih ni izrecno navedeno drugače, prevladajo nad vsemi nasprotujočimi si ali neskladnimi določbami naknadnih pisnih dogovorov med strankama. Noben zaposlen (razen direktor INSLAB-a), zastopnik ali podizvajalec podjetja INSLAB ni pooblaščen za spremembo ali opustitev katerega koli od the pogojev ali za kakršno koli zastopanje, ki je v nasprotju z ali bi domnevno razveljavilo katerega koli od teh pogojev; in nobena takšna sprememba, opustitev ali zastopanje ne bo zavezujoča za INSLAB, razen če je pred izvajanjem storitve v pisni obliki in podpisana s strani direktorja INSLAB-a. Ti pogoji se brez izjeme uporabljajo za vsa prihodnja naročila med strankama.

1.3. Vsaka stranka s tem izjavlja in jamči drugi stranki, da: (i) ima vsa pooblastila in avtoriteto za oddajo naročila; (ii) so naročilo in ti pogoji ustrezno odobreni; (iii) so naročilo in ti pogoji zanjo zavezujoči; in (iv) ni predmet nobene nasprotujoče si obveznosti ali pravne ovire, ki bi lahko preprečila ali ovirala njeno izpolnjevanje obveznosti iz naročila ali teh pogojev poslovanja, ter da brez predhodne pisne odobritve druge stranke v prihodnosti ne bo prevzela ali dovolila nobenih takih obveznosti. Za namene teh pogojev “Poročilo” pomenijo vsi končni izsledki ali rezultati, ki jih INSLAB posreduje stranki.

2. Oddaja naročila

2.1. Ponudba po meri je potrebna za večino oddanih vzorcev (analize, ki so dogovorjene ločeno). Naročilo stranke bo za INSLAB veljavno le, če bo poslano z naročilnico v elektronski ali papirnati obliki. O komercialnih vidikih naročila, ki niso izrecno navedeni v teh pogojih (vključno s ceno, predvidenimi roki izvedbe in datumom dostave poročila), se je treba dogovoriti ob oddaji naročila. Če je naročilo oddano po telefonu, ga mora stranka nemudoma pisno potrditi, sicer se naročilo šteje kot oddano tudi, če stranka pošlje vzorce podjetju INSLAB in navede referenco stranke. Za številne teste in analize so na voljo količinski popusti. Prosimo, vprašajte za ponudbo in popust pri naročilih za analizo večjega števila vzorcev. INSLAB ni dolžan začeti z naročeno analizo, če naročilo ni jasno in ni prejel vseh zahtevanih informacij.

2.2. Vsi pogoji, ki jih stranka kadarkoli predlaga ali vloži (vključno z, vendar ni omejeno na pogoje ali določbe v naročilu, navodilih ali drugih dokumentih stranke) in se razlikujejo od teh pogojev poslovanja, razen če so izrecno pisno sprejeti in podpisani s strani direktorja INSLAB-a, se zavrnejo kot bistvena sprememba teh pogojev poslovanja in so neveljavni. Poleg tega posebni pogoji predhodnih naročil, vključno s posebnimi cenami, ne bodo samodejno veljali za naslednja naročila. Vsako naročilo, ki ga sprejme INSLAB, bo obravnavano kot ločeno pogodbeno razmerje med INSLAB-om in stranko.

2.3. INSLAB je upravičen do zaračunavanja stroškov priprave vzorcev, obdelave in administrativnih stroškov v zvezi z zahtevo po dodatnih storitvah obstoječega naročila. Zahteva za dodatne storitve za vzorce, ki so prispeli v laboratorij INSLAB-a, bo obravnavana kot novo naročilo in lahko ustrezno prestavi predvideni datum izdaje poročila. Vse dodatne stroške ali izdatke v zvezi s tem naročilom mora stranka plačati. Hitra analiza ali storitve izvedene med vikendom in prazniki so na voljo, vendar lahko nastanejo dodatni stroški. Stranka je odgovorna, da se o teh stroških pozanima pred oddajo vzorcev v analizo. Vsa naročila je mogoče preklicati v 24 urah po sprejemu naročila (obdobje preklica). Če se vzorec(-i) pripravi(-jo) za analizo, preden se zahteva preklic, se zaračunajo stroški zaključene priprave in / ali stroški celotne analize. Po poteku odpovednega roka naročila ni mogoče preklicati, stranka pa se zaveže, da bo naročilo v celoti plačala.

3. Cena in plačilni pogoji

3.1. Cene, ki so navedene v potrditvi naročila, ne vključujejo vseh veljavnih davkov (vključno z DDV) in temeljijo na tarifah, ki veljajo na dan, ko stranka odda naročilo. Veljavni davki so tisti, ki veljajo na dan izdaje računa.

3.2. Razen če se INSLAB pri potrditvi naročila izrecno ne dogovori drugače, je plačilo vseh računov obvezno v 15 dneh od datuma izdaje računa. Morebitne spore v zvezi z računi je treba vložiti v 8 dneh od datuma izdaje računa. Izpodbijanje analiznega poročila stranki ne daje pravice do odloga plačila. Za vsak račun, ki ostane neplačan po roku plačila, se lahko dodatno zaračunajo zakonske obresti v skladu z veljavno zakonodajo.

3.3. Način plačila računa je bančno nakazilo. Stranka se zaveže, da bo plačala pravi račun s pravilnim sklicem za plačilo.

3.4. INSLAB lahko kot pogoj za sprejem naročila zahteva predplačilo v višini do 100% navedene cene naročila.

4. Dolžnosti stranke pri dostavi vzorcev

4.1. Vzorci morajo biti v stanju, ki omogoča izvedbo analize brez težav. INSLAB ima pravico opraviti začetni pregled vzorcev, da preveri njihovo stanje pred obdelavo. Stranka krije stroške prvega pregleda, če vzorci niso v skladu z zahtevami iz točke 4.1. Če se pri pregledu ugotovi, da analiza ni mogoča ali je mogoča le pod težjimi pogoji, kot je bilo prvotno predvideno – na primer zato, ker so bili v vzorci prisotni tuji materiali ali snovi, o katerih stranka ni poročala ali so degradirani – ima INSLAB pravico do zaračunavanja dodatnih stroškov, če se z analizo nadaljuje. V kolikor se z analizo preneha ali se odpove naročilo, stranka nosi stroške, ki jih ima INSLAB do te točke.

4.2. Stranka mora zagotoviti in s tem jamčiti, da vzorčni materiali ne predstavljajo nevarnosti za laboratorij, instrumente, osebje ali predstavnike INSLAB-a. Stranka je odgovorna za zagotavljanje skladnosti s predpisi o nevarnih odpadkih, vključno z informacijami, prevozom in odstranjevanjem, ter obveščanje osebja ali predstavnikov INSLAB-a o zdravstvenih in varnostnih vprašanjih v zvezi z vzorčnimi materiali, vključno z vsemi znanimi ali domnevnimi strupenimi ali drugimi onesnaževalci, ki so lahko prisotni v vzorčnih materialih in njihovo verjetno stopnjo kontaminacije ter tveganja za prostore, instrumente, osebje in predstavnike INSLAB-a, povezane s kontaminacijo. Stranka je odgovorna in INSLAB-u povrne vse stroške, za škodo, obveznosti in poškodbe, ki jih lahko povzroči ali nastanejo INSLAB-u, osebju ali predstavnikom, vključno z mestom odvzema vzorcev, med prevozom ali v laboratoriju zaradi vzorčnih materialov stranke ali pogojev na mestu vzorčenja. Naročnik krije vse izredne stroške ustreznega odstranjevanja nevarnih odpadkov, ki nastanejo zaradi vzorčnih materialov, ne glede na to, ali so opisani kot nevarni odpadki ali ne. Na zahtevo INSLAB-a mora stranka podjetju INSLAB posredovati natančno sestavo vzorcev.

5. Lastninske pravice in shranjevanje vzorcev

5.1. Vsi prejeti vzorci postanejo last podjetja INSLAB v obsegu, ki je potreben za izvedbo naročila. Če stranka ne plača za shranjevanje, INSLAB nima nobenih obveznosti ali odgovornosti za prejete vzorce, vključno z vzorci, ki potrebujejo hlajenje. Če stranka plača za shranjevanje, bo INSLAB v skladu s strokovno prakso sprejel komercialno sprejemljive ukrepe za shranjevanje vzorcev.

5.2. INSLAB lahko vzorcev odstrani ali uniči takoj po opravljeni analizi, razen če se INSLAB in stranka pisno dogovorita o pogojih shranjevanja vzorcev s strani INSLAB-a. INSLAB lahko vzorce tudi odstrani ali uniči po dogovorjenem roku shranjevanja, brez nadaljnjega obvestila in na stroške stranke, če INSLAB-u zaradi skladnosti s predpisi (na primer v zvezi z odstranjevanjem nevarnih odpadkov) povzroči dodatne stroške. Če stranka zahteva vrnitev nepotrebnih vzorcev, jih bo INSLAB vrnil stranki na lastne stroške in izključno na njeno odgovornost.

6. Čas izvedbe analize in izdaja poročila

6.1. Čas za izvedbo analize in izdaja poročila (izračunan v delovnih dneh, brez vikendov in praznikov) je ocenjen in ne zavezuje INSLAB-a. Kljub temu si bo INSLAB prizadeval, izpolniti (komercialno ustrezne) predvidene termine za izvedbo analize in izdajo poročila.

6.2. Poročilo o naročenih storitvah se pošlje v obliki PDF dokumenta po elektronski pošti in / ali po navadni pošti osebam, ki jih stranka navede v naročilu, takoj po zaključku analize.

7. Prenos pravic intelektualne lastnine

7.1. Pravice intelektualne lastnine (“PIL“) pomenijo patente, pravice do prijave patentov, blagovnih znamk, trgovskih imen, storitvenih znamk, imena domen, avtorskih pravic, industrijskih modelov, izumov, know-how znanja, poslovnih skrivnosti, metod, postopkov in drugih nematerialnih lastniških informacij. Vsa intelektualna lastnina, ki pripada stranki pred sprejetjem naročila, ostane v lasti te stranke. Vse pravice intelektualne lastnine, povezane z metodami, procesi in poročili za analizo vzorcev, pripadajo in ostanejo v lasti podjetja INSLAB. INSLAB ima avtorske pravice za preglede, strokovna mnenja, poročila o preskusih in analizah, ki jih je pripravil na zahtevo stranke in v zvezi s katerimi lahko nastanejo takšne pravice. Vsako uporabo imena “INSLAB” ali katerekoli blagovne znamke v lasti INSLAB-a s strani stranke (ali njenih povezanih družb) za kakršnekoli namene trženja, medijev ali objav mora predhodno pisno odobriti INSLAB. INSLAB si pridržuje pravico, da takoj prekine to pogodbo zaradi kakršnekoli nepooblaščene uporabe in zahteva odškodnino.

7.2. Stranka priznava in se strinja, da so vsi protokoli ali postopki analize, ki se uporabljajo pri izvedbi storitev, v izključni lasti INSLAB-a. Z izstavitvijo računa stranki za opravljene storitve, se ne prenesejo nobene pravice, lastništvo avtorskih pravic ali drugih pravic intelektualne lastnine za analizne postopke, ki jih uporablja INSLAB. Stranka se strinja, da ne bo kršila nobene pravice intelektualne lastnine podjetja INSLAB.

7.3. Vse pravice intelektualne lastnine vseh rezultatov, poročil, dokumentov ali drugem gradivu (na katerem koli mediju), ki jih INSLAB pripravi v skladu s temi pogoji poslovanja, pripadajo podjetju INSLAB. Naročnik ima pravico uporabiti vse take rezultate, poročila, dokumente ali drugo gradivo samo za namene vzpostavljenega pogodbenega razmerja.

7.4. Stranka se strinja in priznava, da INSLAB obdrži vse pravice intelektualne lastnine na izumih, ki se lahko pojavijo med pripravo ali opravljanjem katere koli storitve za stranko.

7.5. Lastninska pravica na vseh poročilih, ki jih INSLAB predloži stranki, pripada INSLAB-u, dokler stranka v celoti ne plača vseh računov v zvezi z njimi, in do popolnega plačila stranka nima nobenih lastninskih ali drugih pravic do njihove uporabe. Poleg tega ima podjetje INSLAB, tudi če je sprejel naročilo in ga začel izpolnjevati, pravico kadar koli ustaviti obdelavo naročila in prenehati opravljati kakršne koli storitve za stranko, če stranka zamuja s plačilom zneska, ki ga dolguje podjetju INSLAB za to ali katero koli drugo naročilo.

7.6. Tudi po opravljenem plačilu stranke, si INSLAB pridržuje pravico do shranjevanja, uporabe in objave vseh rezultatov v anonimni obliki, ki stranke ne identificira.

7.7. Stranka lahko reproducira ali kopira katerokoli poročilo, vendar le v celoti in v obliki, ki jo je izdal INSLAB. Stranka brez pisnega soglasja INSLAB-a ne sme reproducirati ali kopirati nobenega poročila, ki je bilo spremenjeno iz predloženega obrazca, ki ga je izdal INSLAB. Stranka ne sme uporabljati poročil, ki jih je izdal INSLAB na zavajajoč način in se strinja, da bo taka poročila posredovala le v celoti. Stranka jamči, da kakršnekoli informacije ali materiali ne kršijo pravic tretjih oseb.

8. Omejena jamstva in odgovornosti

8.1. Naročila se obravnavajo pod pogoji, ki so na voljo podjetju INSLAB, v skladu s trenutnim stanjem tehnologije in metodami, ki jih podjetje INSLAB razvija in na splošno uporablja. INSLAB jamči, da so analize, poročila, razlage, ocene, svetovalne storitve in sklepi pripravljeni s komercialno razumno stopnjo skrbnosti v skladu s postopki, smernicami in standardnimi metodologijami.

8.2. Vendar pa INSLAB ne more zagotoviti, da bodo ti postopki in standardne metodologije vedno pravilni ali absolutni. V primeru napake, opustitve ali druge poklicne malomarnosti ali kakršnekoli druge kršitve zgornjega jamstva je edina in izključna odgovornost INSLAB-a, da na lastne stroške ponovno izvede pomanjkljivo analizo, in podjetje INSLAB nima nobene druge odgovornosti. Stranka se s tem izrecno odpoveduje kakršnikoli pravici do uveljavljanja zahtevkov za neustrezno izvedbo, ki bi jo sicer imel na podlagi veljavne zakonodaje. Če v potrditvi naročila ni izrecno navedeno drugače, stranka ne more vložiti zahtevkov na podlagi tega omejenega jamstva ali na kateri koli drugi podlagi pozneje kot en mesec po datumu izdaje poročila. V vseh primerih mora stranka neodvisno preveriti veljavnost vseh poročil, razlag, ocen in sklepov, ki jih predloži INSLAB, če se želi sklicevati nanje glede pomembnih zadev, in to stori na lastno odgovornost. INSLAB si pridržuje pravico do spremembe ali prilagoditve specifikacij, povezanih z merilnimi tolerancami, statusom akreditacije in meje določitve. Razpoložljive analizne specifikacije morda ne bodo redno posodobljene. INSLAB se zavezuje, da bo stranko obvestil o spremembah metod, če bi po presoji INSLAB-a te spremembe znatno vplivale na izvedbo naročila.

8.3. Vsako analizno poročilo se nanaša izključno na vzorce, ki so bili dostavljeni v laboratorij in analizirani s strani INSLAB-a. Analizno poročilo ni nujno pokazatelj lastnosti drugih vzorcev iz iste ali katere koli druge serije. Če INSLAB-u ni bilo izrecno naročeno in plačano, da opredeli načrt vzorčenja (vključno s tem, katere vzorčne materiale katerih surovin in končnih izdelkov ter s kakšno pogostostjo je treba analizirati) in določi natančen obseg analize, ki jo je treba opraviti, ali če stranka ni upoštevala priporočil INSLAB-a, podjetje INSLAB ni odgovorno, če se načrt vzorčenja in/ali obseg analize, ki jo je treba izvesti, izkaže za nezadostnega ali neustreznega.

8.4. Stranka je odgovorna za pravilno dostavo in nedotaknjeno obliko vzorcev, ki jih pošlje INSLAB-u za pregled / analizo naročenih storitev. Stranka je vedno odgovorna za varnost, pakiranje in zavarovanje vzorcev od njihove odpreme do dostave v laboratorij INSLAB. INSLAB bo pri ravnanju z vzorci in njihovem shranjevanju ravnal z razumno poslovno skrbnostjo, vendar INSLAB ni odgovoren za izgubo ali uničenje vzorcev tudi po njihovem prejemu v laboratorij, razen če se pogodbenici ne dogovorita drugače ali tega ne ureja veljavna zakonodaja. INSLAB ni odgovoren za vzorce, ki so za analizo zavrnjeni zaradi časa zadrževanja ali neustreznega konzerviranja ali shranjevanja, preden jih prejme osebje INSLAB-a. Če je dogovorjen prevzem vzorcev na lokaciji stranke in pride terenski tehnik INSLAB-a, vendar vzorci niso na voljo ali dostop do njih iz kakršnega koli razloga ni mogoč, si INSLAB pridržuje pravico zaračunati stroške prevzema.

8.5. Stranka jamči INSLAB-u in izjavlja, da so vsi vzorci, poslani podjetju INSLAB v analizo, varni in v stabilnem stanju, ter se zavezuje, da bo podjetju INSLAB povrnila vse izgube, poškodbe, zahtevke in stroške, ki bi jih podjetje INSLAB ali njeno osebje lahko utrpelo zaradi vzorcev, ki niso varni ali so v nestabilnem stanju, ne glede na to, da je stranka na vzorce ali katerem koli obrazcu za naročilo storitev navedla kakršno koli domnevno težavo z vzorci. Pred pošiljanjem mora stranka vedno obvestiti INSLAB in ustrezno označiti embalažo, vzorce in/ali posode, če so vzorčni materiali nevarni ali kako drugače škodljivi.

8.6. Če se pogodbene stranke izrecno pisno ne dogovorijo drugače, je pogodbeno razmerje izključno med stranko in INSLAB-om. V povezavi s katerim koli naročilom niso upravičene tretje osebe in ni dodatnega jamstva. INSLAB ima pravico v celoti ali delno najeti podizvajalce storitev, pod svojo odgovornostjo. Informacije o tem, katere podizvajalce uporablja INSLAB, lahko dobite na zahtevo. Stranka lahko podjetju INSLAB naroči, naj ne uporablja določenih podizvajalcev. Če INSLAB v trenutku sprejema naročila ne more zagotoviti drugega ustreznega podizvajalca, lahko naročilo zavrne.

8.7. Naročnik mora podjetju INSLAB povrniti škodo in jo obvarovati pred vsemi zahtevki tretjih oseb, ki se kakor koli nanašajo na naročnika ali na njegovo naročilo.

8.8. V skladu z veljavno zakonodajo ima INSLAB v primeru kakršne koli kršitve teh splošnih pogojev pravico prekiniti pogodbeno razmerje.

8.9. INSLAB ne prevzema odgovornosti za noben namen, za katerega se stranka odloči uporabiti poročilo.

9. Omejitev odgovornosti

9.1. V primeru kakršnekoli napake, opustitve ali druge strokovne malomarnosti, je edina in izključna odgovornost INSLAB-a, da na lastne stroške ponovno izvede pomanjkljivo delo, in podjetje INSLAB nima nobene druge odgovornosti. Vsi zahtevki bodo zavrnjeni, če niso vloženi v pisni obliki in jih podjetje INSLAB ne prejme v 30 dneh po zaključku storitev.

9.2 Podjetje INSLAB nima nobene odgovornosti, obveznosti ali kakršne koli druge odgovornosti za izgube, stroške, izdatke ali drugo škodo (vključno z, vendar ne omejeno na katero koli posebno, neposredno, naključno ali posledično škodo) v zvezi s storitvami ali poročili podjetja INSLAB. Vsa poročila, ki jih zagotavlja INSLAB, so namenjena izključno za uporabo njegovih strank in INSLAB nikakor ni odgovoren za namen uporabe teh poročil s strani strank ali tretjih oseb. Vsa poročila je treba obravnavati v celoti, INSLAB pa ni odgovoren za ločitev, odstranitev posameznih delov poročil ali katero koli drugo delno uporabo posredovanih poročil. Naročnik ne sme prenesti poročila brez pisnega soglasja družbe INSLAB.Stranka se zaveže in soglaša, da bo na lastne stroške odškodovala, zaščitila, branila in obvarovala podjetje INSLAB pred vso škodo, izgubami, obveznostmi, odgovornostmi, kaznimi, zahtevki, sodnimi spori, tožbami, postopki, stroški, izplačili in/ali izdatki (med drugim vključno s honorarji in izplačili odvetnikov in izvedencev) kakršne koli vrste, ki so lahko kadar koli naložene, nastale, uveljavljene ali dodeljene stranki v zvezi z, zaradi ali izhajajo iz (a) kršitve teh splošnih pogojev poslovanja s strani stranke, (b) malomarnosti stranke pri ravnanju, dostavi ali razkritju katere koli nevarne snovi, (c) kršitve veljavne zakonodaje s strani stranke, (d) nespoštovanje okoljevarstvenega dovoljenja s strani stranke ali (e) bistveno napačno navedbo podatkov o vzorcih, ki jih je treba testirati.

9.3 Če pristojno sodišče ugotovi, da je katera koli določba o omejitvi odgovornosti neveljavna ali nična, je podjetje INSLAB odgovorno za dokazano pogodbeno ali nepogodbeno škodo, ki nastane zaradi opravljenih storitev s strani INSLAB-a, le v primeru naklepa ali hude malomarnosti. Najvišja odškodnina ne sme presegati trikratnega (3x) zneska celotnega plačila za dejansko naročilo in ne sme biti višja od protivrednosti 3.000,00 EUR.

10. Ponovitev analize

10.1. Ugovor na analizno poročilo je mogoče vložiti v petnajstih (15) dneh po tem, ko stranka prejme poročilo. Vendar, stranka krije stroške ponovne analize ali pregleda, razen če se izkaže, da se poročilo ponovljene analize ne ujema s poročilom prve analize. Poleg tega bo ponovna analiza mogoča le, če bo imel INSLAB ob prejemu ugovora stranke na voljo zadostno količino originalnega vzorca. V nasprotnem primeru naročnik plača vse stroške ponovne analize.

10.2. Ponovno testiranje na splošno ureja naš standardni operativni postopek (SOP) za ravnanje z rezultati, ki so izven specifikacije. Ponovno testiranje, ki ga je odobrila stranka, bo ustrezno zaračunano.

11. Višja sila

11.1. Podjetje INSLAB ni odgovorno za zamude, napake, škodo ali druge težave, ki jih povzročijo nepredvideni dogodki ali okoliščine, ki so izven razumnega nadzora INSLAB-a, ali ki so posledica skladnosti z vladnimi zahtevami, zakoni in predpisi.

12. Zaupnost in obdelava podatkov o strankah

12.1. “Zaupne informacije” so vse informacije (bodisi tehnične, tehnološke, organizacijske, kadrovske ali druge) in poslovne skrivnosti, ki niso razkrite javnosti in se nanašajo na poslovne dejavnosti katere koli od strank ter tudi na pogoje pogodb in ponudb, v zvezi s katerimi sta pogodbenici sprejeli ukrepe za spoštovanje njihove zaupnosti, vključno z obsegom ponujenih storitev s strani INSLAB-a za stranko, ki jih ena stranka (“stranka, ki razkriva”) razkrije drugi stranki (“stranka prejemnica”). V vsakem primeru mora stranka prejemnica z vsemi zaupnimi informacijami ravnati, jih hraniti in vzdrževati s skrbnostjo, ki je primerna glede na okoliščine razkritja in naravo vsakega dela zaupnih informacij, vsaj z enako mero skrbnosti, kot jo stranka prejemnica uporablja v zvezi s svojimi lastniškimi in zaupnimi informacijami podobnega pomena. Stranka prejemnica ne sme uporabljati zaupnih informacij, razen v omejenem obsegu, kot je dogovorjeno v teh pogojih. Če so zaupne informacije v pisni obliki, mora stranka, ki jih razkriva, gradivo označiti ali žigosati z besedo “zaupno” ali podobnim opozorilom. Če so zaupne informacije posredovane ustno, mora stranka, ki jih razkriva, nemudoma pisno navesti, da je ta ustna komunikacija vsebovala zaupne informacije.

12.2 Stranka prejemnica nima obveznosti iz prejšnjega odstavka v zvezi z zaupnimi informacijami, ki jih želi uporabiti, za katere lahko dokaže z ustreznimi pisnimi dokazi, predloženimi sočasno s primerom izključitve, v kolikor: (a) so ji bile znane že pred njihovim prejemom; (b) so ali postanejo splošno dostopne javnosti, razen zaradi kršitve teh pogojev; (c) so neodvisno pridobljene od tretje osebe, katere razkritje stranki prejemnici ne krši obveznosti varovanja zaupnosti; (d) jih je stranka prejemnica ali so v njenem imenu neodvisno razvite brez uporabe ali sklicevanja na katerekoli zaupne informacije (e) je njihova objava odobrena s pisnim dovoljenjem pooblaščenega predstavnika stranke, ki razkriva.

12.3 Obveznost nerazkritja velja v času trajanja pogodbenega razmerja med strankama in še tri (3) let po prenehanju.

12.4. Določbe 12. člena se ne uporabljajo, če stranki zavezuje poseben Sporazum o nerazkritju informacij, ki ureja zaupnost med strankama.

13. Izjava o omejitvi odgovornosti in drugo

13.1. Vsi pogoji, določila in jamstva glede načina, kakovosti in časa izvajanja storitev in poročil, ki jih zagotavlja INSLAB, so izključeni v največji možni meri, ki jo dovoljuje veljavna zakonodaja. Jamstva, obveznosti in odgovornosti podjetja INSLAB, ki jih vsebujejo ti pogoji, so izključne.

13.2. Če se katera koli določba teh pogojev iz kakršnega koli razloga izkaže za neveljavno, nezakonito ali neizvršljivo, to ne vpliva na veljavnost preostalih določb teh pogojev. V primeru neveljavne, nezakonite ali neizvršljive določbe se ta nadomesti z določbo, ki ustreza skupnemu namenu strank.

13.3. Če družba INSLAB ali stranka ne uveljavlja pravic v skladu s temi pogoji, to ne pomeni, da so se jim odpovedali ali izgubili.

13.4. Razen v primerih, ki so izrecno določeni v teh pogojih poslovanja, oseba, ki ni stranka teh pogojev, nima nobenih pravic na podlagi teh pogojev ali v zvezi z njimi.

14. Pristojno pravosodje

14.1. Zasnovo, veljavnost, izvajanje naročil in teh splošnih pogojev poslovanja podjetja INSLAB ureja zakonodaja Republike Slovenije, ne glede na kolizijske določbe. Za vse spore, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev, je pristojno sodišče v Republiki Sloveniji.

15. Veljavnost

15.1. Podjetje INSLAB lahko te pogoje občasno spremeni v pisni obliki, za naročila pa bo veljala najnovejša različica teh pogojev, ki velja v času, ko družba INSLAB sprejme naročilo.

15.2. Ti pogoji in določila veljajo od 1. januarja 2022.